reklama

Výrobok som nekúpila. Sami mi ukázali, že v akcii je drahší...

Tovar v akcii je zaujímavá vec. Minimálne tým, že nás oslovuje, tam, kde ho spravidla nečakáme, svieti neónovými cenovkami, keď ho nemáme v úmysle kúpiť, jeho takzvaná pôvodná cena je výrazne prečiarknutá a je uvedená cena SPRAVIDLA nižšia. Podarilo sa Vám nájsť niekedy nájsť opak - v akcii cenu vyššiu? Mne áno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

To, čo sa mi podarilo zachytiť nedávno, som ešte nevidela. Náš veľký obchodný reťazec mi to potvrdil sám, ústretovo a v zmysle otvorenej politiky svojej cenotvorby... Síce išlo len o malý výrobok a pre niekoho zanedbateľný rozdiel v cene (10 centov), no aj tak.

Potešilo ma, že čestne a úprimne priznal svoju politiku - zabudol odstrániť visačku jednej akcie (časovo zrejme dlhšej, predpokladám, že šlo o akciu konkrétneho obchodu) na úkor visačky akcie ďalšej (časovo obmedzenej a zrejme platnej v zmysle celoslovenského letáka), kde mi vlastne povedal - TERAZ TENTO VÝROBOK KÚPIŠ DRAHŠIE. A tak som sa slobodne rozhodla a nekúpila:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Kvôli lepšej čitateľnosti - Detailne fotky na cenovky doplnene: 27.05. 2009 o 14.16h

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ešte jedna perlička, ktorú som si všimla pri "neakciovom" tovare v rámci toho istého nakupovania, tentokrát zmrzliny (v špeciálnej vaničke, aby udržal zmrzlinu nerozmrazenú, kým prídem domov, údaj hovorí o cca 2 h) - ten istý výrobca, tá istá značka, ten istý objem a rozdiel "len" v príchuti. Ale podstatný cenový rozdiel. A tak archivujem a uvidím, ako sa cena bude vyvíjať...

Obrázok blogu

a teraz tá lacnejšia (dobrý rozdiel, nie?):

Obrázok blogu

Mám nápad pre tento reťazec:

...na 100 produktov (stačí jeden deň v týždni) zverejniť 1. cenu produktu pri nákupe od dodávateľa, 2. cenu s prirátaním nákladov a 3. cenu vrátane sumy, ktorá produkuje zisk...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite tam budem rada chodiť aj naďalej - hoci ani nie tak kvôli nákupu samotnému, ale kvôli tým hrám, čo so mnou hrá :-)

Stella Geburka Hanzelová

Stella Geburka Hanzelová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...keď sedím na okraji fontány a všímam si obďaleč ponáhľajúci sa dav, hrajúce sa deti a ich rodičov, tak viem - som presne taká istá ako hocikto z nich a zároveň tak ako každý z nich, som úplne iná... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápolitickôhrebendárčina

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu