reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stella Geburka Hanzelová

Stella Geburka Hanzelová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...keď sedím na okraji fontány a všímam si obďaleč ponáhľajúci sa dav, hrajúce sa deti a ich rodičov, tak viem - som presne taká istá ako hocikto z nich a zároveň tak ako každý z nich, som úplne iná... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápolitickôhrebendárčina

reklama

hrebendárčina

Moja prváčka a Sinuhet: 40 storočí stará kniha a predsa...

Stella Geburka Hanzelová

Moja prváčka a Sinuhet: 40 storočí stará kniha a predsa...

Keď ma moja prváčka po niekoľko večerov tvrdohlavo presviedčala, že určite chce práve túto knižku na dobrú noc, nebola som nadšená. Lenže to som mala za to, že som sa s tou druhou prehrabovala v poličkách antikvariátu a tá, poznajúc "lásku k Egyptu" tej staršej, ma presvedčila, aby som ju kúpila. A tak som ju kúpila a tak sa ocitla na nočnom stolíku a tak sa stala naším spoločníkom na niekoľko týždňov... A tak čítame. Ani nie po kapitolách, ale nami vytvorených celkoch, ktoré prináša sám život, napríklad:

  • 13. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 844x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu