reklama

Odhalená identita ženatého záletníka alebo sila sociálnych sietí...

(Za fotku sa ospravedlňujem, je to však "on" v jednom zo svojich profilov). Oslovil ma už dávno, možno dva roky dozadu v diskusii pod mojím článkom. Anonymný nick. Nech so napísala čokolvek, bol tam a reagoval... Niekedy k veci, niekedy na moju adresu. Niekedy odborne, niekedy flirtom... Netrvalo dlho a diskusia spod článkov sa presunula do internetovej diskusie inde. Spoločné názory, spoločné pesničky, filmy... A čas bežal. Boli sme voči sebe úprimní, ja som nemala čo skrývať a on - pod zdanlivým rúškom anonymity nemal čo stratiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (96)
Obrázok blogu

V podstate sa nič nedialo. Keď však niektoré názory vyostril a flirt sem-tam pritvrdil, len som zareagovala, že čo by na to povedala jeho žena... Stačilo sa tak obrániť párkrát a komunikácia spomalila obrátky...

Na jednej strane to bol fajn partner - jeho kritický hlas ku mojim článkom a názory ašpirovali na to, že sa môžeme stať skutočnými kamarátmi a v mnohom sa (v rámci všetkej počestnosti) inšpirovať. Viem o ňom dosť. O jeho študijnom pobyte, manželke, dvoch deťoch, plánoch a záväzkoch... Dokonca som mu pomáhala s tipom na darček jeho manželke... Vydaril sa vraj :-).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž, ale mám také pravidlo: s anonymným nickom odtiaľ-potiaľ. Takže, aj keď mi denne svieti "jeho zelená" a vieme o sebe, po pár intenzívnych týždňoch a mesiacoch je naša komunikácia v rovine "vieme o sebe, možno niekedy aj slovo-dve prehodíme".

Odbočím. Už dávnejšie som sa zaregistrovala v sociálnej sieti www.linkedin.com. Ani neviem prečo, no okrem mena tam nebolo nič. Predvčerom to bola ďalšia - veď človek má kráčať s dobou a pri troche opatrnosti nie je na škodu hľadať novšie spôsoby komunikácie (dokonca, ak mám v úmysle ich využiť v mojej profesionálnej práci). Takže prišiel na rad facebook.com. A potom sa to spustilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obidve sociálne siete ma uvítali otázkou: chcete vyhľadať svojich priateľov prostredníctvom adresára z vašej emailovej schránky? Jasné, že chcem. Schránky mám dve - "pustila som tam" tú nepodstatnú a verejnú... A jeje.. Pousmiala som sa. Kohože to tu máme... Vlastne dalo sa to očakávať - fotka - z úvodu článku, meno k fotke veľmi príznačné (to už však radšej ani nezverejním)...

Sociálna sieť číslo dva. Postup presne ten istý... A jéje: Meno, priezvisko, profesionálne zameranie, pôsobenie - všetko v plnej kráse. Pán doktor "ako vyšitý"...

Moja náhoda, jeho neopatrnosť - rovnaká e-mailová adresa a dve identity - neslušné prasa a seriózny pán doktor...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záver príbehu už nechám na vás, fantázii sa medze neklamú. V tomto prípade som snáď naposledy spravila jedinú vec. Včera som ho na to upozornila. A už teraz, pri písaní článku a overovaní si istých faktov, som zistila, že predsa mu len asi na rodine, na dobrom mene záleží... Alebo nie? Lebo anonymný mail a fotka zostali - zmizlo (logicky) to druhé...

To viete, sila "anonymných sietí", pre mňa náhoda, pre neho malá nepozornosť...

Stella Geburka Hanzelová

Stella Geburka Hanzelová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...keď sedím na okraji fontány a všímam si obďaleč ponáhľajúci sa dav, hrajúce sa deti a ich rodičov, tak viem - som presne taká istá ako hocikto z nich a zároveň tak ako každý z nich, som úplne iná... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápolitickôhrebendárčina

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu